mBank

mBank to już nie tylko największy polski bank wirtualny i synonim bankowości elektronicznej oraz szeroko rozumianej innowacyjności. Po rebrandingu, czyli integracji wszystkich marek Grupy BRE pod wspólną nazwą, mBank to dojrzała, dynamiczna i prekursorska instytucja finansowa, oferująca kompletny wachlarz usług klientom instytucjonalnym i indywidualnym. Podstawowe wartości,  czyli najwyższa jakość usług i partnerskie relacje z klientami,  pozostają niezmienne dzięki najlepszym wzorcom zaczerpniętym z bogatych doświadczeń BRE Banku, MultiBanku oraz dawnego mBanku.

 mBank zrewolucjonizował polski rynek finansowy i udowodnił milionom klientów, że wygodne korzystanie z usług bankowych możliwe jest bez wychodzenia z domu. Szybko też pokazał, że bankowość nie musi być droga. Klienci indywidualni zaoszczędzili dziesiątki milionów złotych na opłatach i prowizjach, nie płacąc m.in. za korzystanie z wielofunkcyjnego eKONTA. Niezmiennym atrybutem mBanku od lat pozostaje innowacyjność. Możliwość korzystania z funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń, kredytów i lokat przez Internet i telefon to standard dla jego użytkowników.

 Od momentu uruchomienia w Polsce polecenia zapłaty mBank jest uczestnikiem  Porozumienia międzybankowego w sprawie stosowania polecenia zapłaty. Od ponad 10 lat świadczymy usługi bankowe w tym zakresie, współpracując z największymi firmami z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, czyli firmami będącymi masowymi wystawcami faktur.  Zdobyte doświadczenia pozwoliły nam  zbudować kompleksową ofertę opartą o nowoczesne rozwiązania technologiczne. Wdrożone rozwiązania umożliwiają naszym klientom –  odbiorcom polecenia zapłaty, w sposób automatyczny inicjować płatności, a w konsekwencji terminowo pozyskiwać należności.

Dla klientów indywidualnych polecenie zapłaty jest bardzo wygodną formą regulowania cyklicznych płatności, takich jak opłaty za energię, czynsz, telefon, abonament płatnej telewizji czy składkę ubezpieczenia. Nasi klienci mają możliwość złożenia zgody na obciążenie rachunku na trzy sposoby:

 - tradycyjnie – w formie papierowej,

- elektronicznie – w systemie transakcyjnym,

- telefonicznie – za pośrednictwem mLinii.

 Dwa ostatnie możliwe są wyłącznie w ramach mBanku.

 

4Life DirectAmnesty InternationalAvivaBerendsen Citi HandlowyCyfrowy PolsatDeutsche BankDialogGreenpeaceINGInPost FinanseITI NeovisionKrajowa Izba RozliczeniowamBankNetiaOrangePlusRWESferiaSOS Wioski DziecieceT-MobileUPCVisirunWWF